diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Tina Čuš (Avtor), Marko Ivanišin (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo se loteva zelo širokega področja komunikacije med podjetjem in potrošnikom. Obravnavali bomo, kako pomembno je, da je ta komunikacija enotna, načrtovana, kakovostna, in kako velik vpliv ima na odnos, ki ga oblikuje med podjetjem in potrošnikom. Opisali bomo pomembnejše vidike oblikovanja dobrega odnosa ter opozorili na to, kako pomemben je ta za ugled in uspešnost podjetja. Kot primer bomo obravnavali podjetje Skupina Perutnina Ptuj.

Ključne besede

komunikacija;blagovne znamke;komunikacijski modeli;spletne strani;Skupina Perutnina Ptuj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Čuš]
UDK: 766:39.13(043.2)
COBISS: 16623126 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 5023
Št. prenosov: 133
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of bussines-customer communication on the case of Perutnina Ptuj
Sekundarni povzetek: This thesis tackles a very broad field of communication between a business and the consumer. We will study the importance of this communication being uniform, designed, high-quality and how major of an impact it has on the relationship that it forms between the customer and business. We will describe the important aspects that need to be considered in the establishment of a good relationship, and show how important it is for the reputation and the success of the business. We will use the business Perutnina Ptuj Group as an example.
Sekundarne ključne besede: communication;brand;website;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 56 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;graphic art;printmaking;graphics;grafična umetnost;grafika;applied graphic arts;commercial graphics;uporabna grafična umetnost;komercialna grafika;social sciences;družbene vede;cultural anthropology;ethnography;customs;manners;traditions;way of life;etnografija;ljudska kultura;običaji;
ID: 1000726
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
, ni podatka o podnaslovu