diplomsko delo
Povzetek
Trend “naravnega” je zelo pogost pojav v kozmetični industriji. V nalogi ugotavljamo, kaj pomeni naravno oz. ekološko ali organsko, na podlagi česa lahko tem oznakam zaupamo in kako s komunikacijo proizvajalci sledijo poslanstvu naravnega. Govorimo torej o potrdilih (cetifikatih) za naravno kozmetiko, o pomenu blagovnih znamk in embalaže.
Primer Melvite smo izbrali, ker na pogled zelo ustreza poimenovanju »naravna kozmetika«. Na podlagi analize in intervjuja z vodjo prodaje smo ugotovili, da je Melvita res eno vodilnih podjetij na področju organske kozmetike, tako na področju kakovosti izdelkov kot v komunikaciji.
Ključne besede
naravna kozmetika;celostna podoba;blagovne znamke;kozmetična industrija;embalaža;komuniciranje;Melvita;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[V. Vivod] |
UDK: |
659.1(043.2) |
COBISS: |
16516886
|
Št. ogledov: |
5361 |
Št. prenosov: |
338 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Corporate identity and communication of eco-products. Case Melvita |
Sekundarni povzetek: |
The trend towards “natural” products is very common in the cosmetics industry. This paper investigates the meaning of the terms “natural”, “ecological” and “organic”, why we can trust such marks and how the producers communicate this. The paper deals with natural cosmetics certificates and the meaning of trademarks and packaging.
The example of Melvita seems to suit the description “natural cosmetics”. The analysis and interview with the sales manager show that Melvita is indeed one of the leading companies for organic cosmetics in respect of quality and communication. |
Sekundarne ključne besede: |
natural cosmetics;corporate identity;trade mark;packaging;communication;Melvita; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VII, 49 str. |
Ključne besede (UDK): |
the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;graphic art;printmaking;graphics;grafična umetnost;grafika;applied graphic arts;commercial graphics;uporabna grafična umetnost;komercialna grafika;social sciences;družbene vede;cultural anthropology;ethnography;customs;manners;traditions;way of life;etnografija;ljudska kultura;običaji; |
ID: |
998012 |