diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Povzetek
V diplomski nalogi smo predstavili področje oblikovanja celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo razjasnili značilnosti celostne grafične podobe kot vizualno komunikacijsko sredstvo, ki je pomemben del vsakega podjetja. Definirali smo vizualno komuniciranje in lastnosti dobrega znaka podjetja, kateri odraža celotno osebnost podjetja. Dodali smo pravila za oblikovanje dobre embalaže.
V raziskovalnem delu smo naredili pregled oblikovanja najvidnejših komunikacijskih sredstev podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo in pridelavo jabolk v Sloveniji. V analizi smo poudarili nekaj bistvenih lastnosti ter najpogostejših napak pri oblikovanju kartonske embalaže za jabolka.
Na podlagi izsledkov smo prenovili celostno grafično podobo sadjarstva Vdovič in oblikovali embalažo za jabolka.
Ključne besede
vizualne komunikacije;grafično oblikovanje;celostna grafična podoba;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2009 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[A. Vdovič] |
UDK: |
766(043.2) |
COBISS: |
17122056
|
Št. ogledov: |
13533 |
Št. prenosov: |
870 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Corporate identity |
Sekundarni povzetek: |
In this dissertation we presented the corporate identity design. In theoretical part, we discussed corporate identity as visual communication, that is an important part of any company. We defined basic values of a good logotype, which represents the company’s personality. We have also defined what makes a good package design.
We made a review of most prominent package designs of companies that sell and grow apples in Slovenia. In the analytical part, we discoverd what are some of the basic similarities among those companies and what are the common mistakes in their package design.
On the basis of our research we designed a new visual image for a Slovenian apple farm Vdovič. We also designed their packaging for apples. |
Sekundarne ključne besede: |
visual communication;graphic design;corporate identity; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Strani: |
68 f., [25] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;graphic art;printmaking;graphics;grafična umetnost;grafika;applied graphic arts;commercial graphics;uporabna grafična umetnost;komercialna grafika; |
ID: |
987461 |