diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Alenka Vdovič (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Žak Prinčič (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo predstavili področje oblikovanja celostne grafične podobe. V teoretičnem delu smo razjasnili značilnosti celostne grafične podobe kot vizualno komunikacijsko sredstvo, ki je pomemben del vsakega podjetja. Definirali smo vizualno komuniciranje in lastnosti dobrega znaka podjetja, kateri odraža celotno osebnost podjetja. Dodali smo pravila za oblikovanje dobre embalaže. V raziskovalnem delu smo naredili pregled oblikovanja najvidnejših komunikacijskih sredstev podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo in pridelavo jabolk v Sloveniji. V analizi smo poudarili nekaj bistvenih lastnosti ter najpogostejših napak pri oblikovanju kartonske embalaže za jabolka. Na podlagi izsledkov smo prenovili celostno grafično podobo sadjarstva Vdovič in oblikovali embalažo za jabolka.

Ključne besede

vizualne komunikacije;grafično oblikovanje;celostna grafična podoba;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Vdovič]
UDK: 766(043.2)
COBISS: 17122056 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 13533
Št. prenosov: 870
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Corporate identity
Sekundarni povzetek: In this dissertation we presented the corporate identity design. In theoretical part, we discussed corporate identity as visual communication, that is an important part of any company. We defined basic values of a good logotype, which represents the company’s personality. We have also defined what makes a good package design. We made a review of most prominent package designs of companies that sell and grow apples in Slovenia. In the analytical part, we discoverd what are some of the basic similarities among those companies and what are the common mistakes in their package design. On the basis of our research we designed a new visual image for a Slovenian apple farm Vdovič. We also designed their packaging for apples.
Sekundarne ključne besede: visual communication;graphic design;corporate identity;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Strani: 68 f., [25] f. pril.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;graphic art;printmaking;graphics;grafična umetnost;grafika;applied graphic arts;commercial graphics;uporabna grafična umetnost;komercialna grafika;
ID: 987461
Priporočena dela:
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa