diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Dejan Markovič (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Katja Udir Mišič (Komentor)

Povzetek

Zavedati se moramo, da je celostna grafična podoba zelo pomembna za podjetje, saj ga predstavlja javnosti in pomaga k prepoznavnosti podjetja na trgu. Celostna grafična podoba mora biti enostavna, razumljiva in privlačna, odražati mora cilje, vrednote in usmeritve organizacije ali podjetja. V nalogi bomo poskušali prikazati nastanek elementov celostne grafične podobe in njihovo uporabo v izbrani organizaciji oz., v našem primeru, na projektu EDUplay. Predstavili bomo našo idejo in vizijo projekta, ter na praktičnem primeru prikazali nastanek naše celostne grafične podobe, preko katere smo komunicirali z našimi ciljnimi skupinami. Pri tem bomo poseben poudarek namenili našemu računalniškemu programu, katerega smo specializirali za ciljno skupino otrok in otroke s posebnimi potrebami.

Ključne besede

celostna grafična podoba;EDUplay;Imagine Cup 2011;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [D. Markovič]
UDK: 766:659.133(043.2)
COBISS: 15626262 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 10417
Št. prenosov: 173
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of corporate identity of project EDUplay
Sekundarni povzetek: We have to be aware that the corporate identity is very important for a company, presenting it to the public and contributing to the recognisability on the market. The corporate identity must be simple, understandable and attractive; it must reflect goals, values and directions of an organization or a company. In the paper, we will try to show the formation of elements of the corporate identity and their use in the chosen organization or, in our case, in the project EDUplay. We will present our idea and vision of the project, and show the formation of our corporate identity in practice, through which we communicated with our target groups. Regarding this, a special emphasis will lie on our computer program, which was specialized for the target group of children and the children with special needs.
Sekundarne ključne besede: corporate identity;EDUplay;Imagine Cup 2011;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: XII, 83 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;graphic art;printmaking;graphics;grafična umetnost;grafika;applied graphic arts;commercial graphics;uporabna grafična umetnost;komercialna grafika;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1015892
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
, primer produkcijske hiše Super 16