delo diplomskega seminarja
Meta Vidovič (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Podjetja morajo danes, zaradi neprestanega boja s konkurenco, izbrati najbolj optimalen način tržnega komuniciranja. Pri izbiri morajo upoštevati izdelek, ceno in prodajne poti. Vse večjo pomembnost izbiri tržnega komuniciranja, podjetja pripisujejo zato, ker je tržno komuniciranje v zadnjem času postalo za preživetje podjetja prava nujnost. S tem, ko se je povečal pomen tržnega komuniciranja, pa se je povečal tudi pomen pospeševanja prodaje. Gre za temeljni instrument tržnega komuniciranja, zato si danes težko predstavljamo podjetje, ki tega instrumenta ne bi uporabljalo in poslovalo uspešno. Namen pospeševanja prodaje je posredno ali neposredno vplivati na večjo prodajo, kar dosežemo s pozitivnim vplivanjem na kupčevo mnenje. S povečanjem prodaje podjetje doseže prodajne cilje, ki si jih določi pred samimi akcijami pospeševanja prodaje.

Ključne besede

poslovno komuniciranje;tržno komuniciranje;prodaja;pospeševanje prodaje;metode;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Vidovič]
UDK: 658.8
COBISS: 10812188 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2824
Št. prenosov: 437
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sales promoting methods
Sekundarni povzetek: Nowadays companies must choose the most appropriate form of market communication, because of the constant battle with the competition. When making this decision, it is necessary to consider the product, the price and the distribution channel. The role of market communication is growing, because it is becoming indispensable for survival of a company. With the growing role of market communication, we can also notice the growing significance of sales promotion. Sales promotion is a basic instrument of market communication, that is why we can hardly imagine a company, which does not use this instrument and still be successful. The purpose of sales promotion is to directly and indirectly influence increased product sale by a positive influence on costumer opinion. By increasing the sales, the company can achieve planned sales goals, which had been defined, before the sales promotion begun.
Sekundarne ključne besede: market communication;market communication goals;sales promotion;sales promotion goals;company;sales;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 37 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;
ID: 1014997