učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
Vika Planinšek (Avtor), Jerneja Pavlin (Avtor), Vika Planinšek (Fotograf), Jerneja Pavlin (Fotograf)

Povzetek

Izsledki raziskav kažejo, da učenje z raziskovanjem spodbuja učence k pridobivanju naravoslovnega znanja in vodi do trajnejšega znanja. Namen prispevka je predstaviti poskuse s svečami, ki jih lahko vključimo v učenje z raziskovanjem v razredu pri obravnavi učne vsebine gorenje. Obenem so prikazani izsledki kvalitativne raziskave, ki nakazujejo, v kolikšni meri v predstavljenih poskusih s svečami učenci dopolnijo predstave ali preoblikujejo napačne predstave o gorenju.

Ključne besede

naravoslovje;naravoslovni pouk;učne metode;raziskovalno delo;poskusi;gorenje;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:50
COBISS: 11851593 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 892
Št. prenosov: 158
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;learning;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učenje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 4-11
Letnik: ǂLetn. ǂ22
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2017
ID: 10889024
Priporočena dela:
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole
, padanje plovil iz papirja
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu