magistrska naloga
Hana Vrečer (Avtor), Tina Vukasovič (Mentor)

Povzetek

Motivi za nakup izdelkov trgovskih blagovnih znamk

Ključne besede

blagovna znamka;trgovska blagovna znamka;nakupno vedenje;motivi;tehnologije managementa znanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Založnik: [H. Vrečer]
UDK: 658.626:339.138(043.2)
COBISS: 15300769 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3328
Št. prenosov: 242
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Komentar vira: Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Strani: X, 66 str., [3] str. uvezanih pril.
ID: 10925873