delo diplomskega projekta
Leon Šterbal (Avtor), Mojca Duh (Mentor)

Povzetek

Družinska podjetja delujejo na drugačen način, kot nedružinska, saj je zaradi družinskih vezi ohranjanje hierarhije in dobrih medsebojnih odnosov bolj zapleteno. Tudi vizija in poslanstvo se načeloma razlikujeta od tistih v nedružinskih podjetjih, saj je tukaj želja, da ostane podjetje v rokah družine skozi daljše časovno obdobje. Meje med poslovnim in družinskim življenjem morajo biti jasno začrtane, da lahko govorimo o uspešnem poslovanju. Poslovne zadeve je v družinskem podjetju potrebno postaviti pred interese družine pa naj bo to še tako težko. Družinska podjetja se vedno bolj uveljavljajo in začenjajo dominirati nedružinska podjetja, tako v številu kot v uspešnosti. Družinsko podjetje torej postaja pomembnejše iz dneva v dan, kljub temu pa še vedno nimamo enotne, uradno uveljavljene definicije tega pojma, saj se mnenja strokovnjakov razhajajo glede tega, kaj družinsko podjetje sploh predstavlja.

Ključne besede

družinsko podjetje;politika podjetja;planiranje;vizija;poslanstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [L. Šterbal]
UDK: 334.722.24
COBISS: 13186332 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 529
Št. prenosov: 66
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂparticularities of policy planning in a family business
Sekundarni povzetek: Family businesses act in a different way than non-family, because it is more complicated to maintain a hierarchy, because of family ties. The vision in the mission is in principle, different from those in non-family businesses, because here is the desire to remain the ownership in the hands of the family over a long period of time. The boundaries between business and family life must be clearly defined to talk about successful business. Business matters need to be put in front of family interests in a family business, although it is difficult. Family businesses are increasingly gaining ground and becoming dominant over non-family businesses, both in numbers and in performance. The family business is therefore becoming more important day by day, but we still do not have officially established definition of this term, as experts diverge about what a family business generally represents.
Sekundarne ključne besede: company;family;vision;mission;hierarchy;politics;inheritance;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 29 str.
ID: 10944464