magistrsko delo
Ana Velechovsky (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Uporaba orodij digitalnega trženja za povečanje spletne prodaje blagovne znamke Clover

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;internet;spletna trgovina;poslovno komuniciranje;optimizacija;primeri;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Velechovsky]
UDK: 339.138
COBISS: 24777702 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 561
Št. prenosov: 94
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Use of digital marketing tools to increase web sales for the brand Clover
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;internet;online shopping;business communication;optimization;cases;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 70, 23 str.
ID: 11085074