magistrsko delo
Tjaša Lenardič (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Gradnja blagovne znamke preko viralnega oglaševanja na spletu

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;blagovne znamke;razvoj;poslovno komuniciranje;efektivnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Lenardič]
UDK: 659.1
COBISS: 23447270 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 607
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Brand building through online viral advertising
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;brands;development;business communication;efficiency;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 71 str.
ID: 9603034