magistrsko delo
Tina Ocepek (Avtor), Judita Peterlin (Mentor), Denis Marinšek (Komentor)

Povzetek

Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetja na zaupanje porabnika

Ključne besede

družbena odgovornost;podjetje;poslovno komuniciranje;blagovne znamke;potrošnik;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Ocepek]
UDK: 339.138
COBISS: 24790758 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 580
Št. prenosov: 111
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of perceived social responsibility on consumer trust
Sekundarne ključne besede: social responsibility;enterprises;business communication;brands;consumer;consumer behaviour;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 60, 15 str.
ID: 11085093