magistrsko delo
Maja Kezmić (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Ustvarjanje prepoznavnosti blagovne znamke vplivnežev s pomočjo družbenih omrežij

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;social networks;blagovne znamke;primeri;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Kezmić]
UDK: 339.138
COBISS: 24890854 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 569
Št. prenosov: 80
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Creating brand awareness of social influencers through social media
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;družbena omrežja;brands;cases;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 56, 11 str.
ID: 11085156