Povzetek
Članek analizira Učni načrt za slovenščino v osnovni šoli (2011), pri čemer se osredotoča na mladinsko književnost, razmerje med avtoricami in avtorji, slovensko in neslovensko književnostjo, ljudskim slovstvom in avtorsko književnostjo, opozarja na nekatere pomanjkljivosti ter predlaga možnosti za izboljšave.
Ključne besede
izobraževalni programi;slovenščina;osnovnošolski pouk;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2019 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Ljubljana, Slavistično društvo Slovenije |
UDK: |
373.3.016:811.163.6 |
COBISS: |
12368969
|
ISSN: |
0021-6933 |
Matična publikacija: |
Jezik in slovstvo
|
Št. ogledov: |
463 |
Št. prenosov: |
76 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The Slovenian curriculum in primary school (2011) in the light of contemporary views on teaching youth literature |
Sekundarni povzetek: |
The article analyses the Slovenian Curriculum in Primary School (2011), focusing on youth literature, folk literature, the relationship between female and male authors, and between Slovenian and English literature. It highlights certain deficiencies and proposes options for improvement. |
Sekundarne ključne besede: |
Slovenian language;teaching programme;children's and youth literature;primary school;slovenščina;učni programi;mladinska književnost; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
Strani: |
str. 11-19, 103 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ64 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ1 |
Čas izdaje: |
2019 |
ID: |
11102132 |