Milena Blažič (Avtor)

Povzetek

Članek analizira Učni načrt za slovenščino v osnovni šoli (2011), pri čemer se osredotoča na mladinsko književnost, razmerje med avtoricami in avtorji, slovensko in neslovensko književnostjo, ljudskim slovstvom in avtorsko književnostjo, opozarja na nekatere pomanjkljivosti ter predlaga možnosti za izboljšave.

Ključne besede

izobraževalni programi;slovenščina;osnovnošolski pouk;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Ljubljana, Slavistično društvo Slovenije
UDK: 373.3.016:811.163.6
COBISS: 12368969 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0021-6933
Matična publikacija: Jezik in slovstvo
Št. ogledov: 463
Št. prenosov: 76
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The Slovenian curriculum in primary school (2011) in the light of contemporary views on teaching youth literature
Sekundarni povzetek: The article analyses the Slovenian Curriculum in Primary School (2011), focusing on youth literature, folk literature, the relationship between female and male authors, and between Slovenian and English literature. It highlights certain deficiencies and proposes options for improvement.
Sekundarne ključne besede: Slovenian language;teaching programme;children's and youth literature;primary school;slovenščina;učni programi;mladinska književnost;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 11-19, 103
Letnik: ǂLetn. ǂ64
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2019
ID: 11102132