magistrsko delo
Eva Roškar (Avtor), Romana Korez-Vide (Mentor)

Povzetek

Digitalni oglasi so vse privlačnejša orodja tržnega komuniciranja, ki na različne načine in na različnih lokacijah v digitalnem svetu dosegajo ciljno usmerjenost. Digitalno oglaševanje pa ne vključuje le iskanja ali prikazovanja oglasov, temveč tudi vse vrste tržnih komunikacij, ki se izvajajo z uporabo spleta ter mobilne tehnologije. Z uporabo digitalnega oglaševanja, ki med drugim omogoča hitro in enostavno distribucijo ter uporabo multimedijskih in dinamičnih vsebin ter njihov nadzor, lahko oglaševalci s potrošniki komunicirajo na povsem drugačen način.

Ključne besede

digitalni marketing;digitalno oglaševanje;oglaševalski kanali;uspešnost;internet;družbena omrežja;potrošnik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [E. Roškar]
UDK: 659.3(043.2)
COBISS: 13355548 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 776
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Conceptual model of measuring digital marketing performance on selected digital advertising channels
Sekundarni povzetek: Digital advertisements are becoming increasingly more attractive as a means of market advertising, as they can reach target orientation in different ways and in different locations in a digital world. Digital advertising not only encompasses the search and the display of advertisements, but also all kinds of marketing communications which are carried out by means of internet and mobile technology. The use of digital advertising enables fast and simple distribution, as well as the use of multimedia and dynamic contents and their monitoring. This, in turn, enables the advertisers to communicate with the consumers in a whole new manner.
Sekundarne ključne besede: digital marketing;digital advertising;advertising channels;Facebook;Google Display;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Konec prepovedi (OpenAIRE): 2022-05-31
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 91 str.
ID: 11137736