magistrsko delo
Jerneja Ažman (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Vpliv zaznane družbene odgovornosti na porabnikove namere nakupa storitev

Ključne besede

vedenje potrošnikov;nakup;storitve;družbena odgovornost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Ažman]
UDK: 366
COBISS: 25089254 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 347
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of perceived corporate social responsibility on consumer's willingness to buy services
Sekundarne ključne besede: consumer behaviour;purchasing;services;social responsibility;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 60, 23 str.
ID: 11381659