part I
Jurij Selan (Grafični oblikovalec), Janez Vogrinc (Urednik), Iztok Devetak (Urednik), Janez Vogrinc (Recenzent), Tatjana Devjak (Recenzent), Janez Krek (Recenzent), Saša A. Glažar (Recenzent), Vesna Ferk Savec (Recenzent), Robert Potočnik (Recenzent), Karmen Pižorn (Recenzent), Vesna Štemberger (Recenzent)

Povzetek

Znanstvena monografija Contemporary topics in education IV: part I, predstavlja 12 recenziranih samostojnih poglavij doktorskih študentov, nekatera v soavtorstvu z mentorji, ki sta jih uredila Janez Vogrinc in Iztok Devetak. Prispevki obravnavajo sodobne teme na področju edukacije, in sicer na področju kemijskega izobraževanja ("Non-formal chemistry education in Slovenia" in "Guided active learning in chemistry (GALC)"), izobraževanja nadarjenih ("Preschool teachers' assessments in early identification of creative -productive giftedness"), likovne pedagogike ("The significance of virtual experience for drawing performance of a 7-year-old child"), poučevanja angleščine ("The potential of online practice materials in English language teaching"), didaktike ("The influences of the teaching and learning process in the school infrastructure design") in drugih področjih ("Elementary school teachers' opinions on learning and teaching in the digital age"; "Principals' role in developing professional learning communities"; "Institutional autonomy of public universities in the new context"; "Differences in students' self-regulated learning according to their age and gender"; "Exploring the contribution of mentor's feedback on development of student-teacher's lesson planning skills and instructional strategies"; "Design-based research - a model to connect theory and practice in research"). Prispevki odpirajo pomembne teme na področju edukacije ter prispevajo k razvoju področja.

Ključne besede

pouk;učenje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Faculty of Education
UDK: 37.01(082)(0.034.2)
COBISS: 14176771 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-254-3
Št. ogledov: 392
Št. prenosov: 74
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Pedagogika;Zborniki;Izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (230 str.))
DOI: 978-961-253-254-3
ID: 11717745
Priporočena dela:
, izbrani koncepti stroke
, [znanstvena monografija]
, ni podatka o podnaslovu