diplomsko delo
Daša Šeruga (Avtor), Katja Udir Mišič (Mentor)

Povzetek

Celostna grafična podoba je podoba podjetja, je način, kako se podjetje predstavi ljudem, kupcem. Vključuje vse vizualne vidike in elemente podjetja, od logotipa do izdelkov za tisk, itd. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, pri čemer smo v teoretičnem delu predstavili znanje, ki ga potrebujete za lažje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge. Predstavili smo grafično oblikovanje, opisana je celostna grafična podoba, naštete in opisane so faze oblikovanja ter predstavljeni so trendi grafičnega oblikovanja. V praktičnem delu smo kot glavni namen ustvarili celostni grafični priročnik na primeru podjetja JSR d. o. o., zraven tega pa smo opravili analizo celostnih grafičnih podob konkurenčnih podjetji.

Ključne besede

celostna grafična podoba;grafično oblikovanje;logotipi;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [D. Šeruga]
UDK: 766:659.125/.126(043.2)
COBISS: 39495171 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 489
Št. prenosov: 85
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The process of making corporate identity: the case of company JSR d. o. o.
Sekundarni povzetek: Corporate identity is the image of a company, it is a way how the company is presenting itself to public and customers. It includes all visual aspects and elements of the company, from logo to printing products, etc. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. In the theoretical part is presented the knowledge that is needed for the understanding of the practical part of the thesis. Presented are the graphic design, described is the corporate identity, listed and described are the phases of design, presented is also the trends of graphic design. The main purpose of the practical part of the thesis is to create a corporate identity manual as for example of company JSR d.o.o., in addition there is performed an analysis of corporate identities of competitor companies.
Sekundarne ključne besede: corporate identity;graphic design;logo;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 43 f.
ID: 11967646