zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Nika Zajc (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor)

Povzetek

Vloga spletnega oglaševanja pri potrošnji športnih prehranskih dopolnil

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;oglaševanje;elektronsko trženje;vedenje potrošnikov;šport;prehrana;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Zajc]
UDK: 339.138
COBISS: 34798851 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 258
Št. prenosov: 25
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrole of online advertising in the consumption of sports nutrition supplements
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;advertising;electronic marketing;consumer behaviour;sports;nutrition;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 25, 14 str.
ID: 12252376
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, razlike med spoloma