generational biases
Monika Keleshovska (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Mateja Bodlaj (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;vedenje potrošnikov;medgeneracijske razlike;psihologija potrošnika;raziskave;analiza;marketing;electronic marketing;consumer behaviour;generation gap;consumer psychology;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Keleshovska]
UDK: 366
COBISS: 167333123 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Consumers' response to search engine marketing: generational biases
Sekundarne ključne besede: trženje;elektronsko trženje;vedenje potrošnikov;medgeneracijske razlike;psihologija potrošnika;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 59, 35 str
ID: 22102993
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole