magistrsko delo
Anja Čebulj (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Porabnikovo zaznavanje vplivnostnega trženja na Instagramu

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;družbena omrežja;Instagram;elektronsko trženje;vedenje potrošnikov;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Čebulj]
UDK: 366
COBISS: 25381094 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 485
Št. prenosov: 72
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂA ǂconsumer's perception of influencer marketing on Instagram
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;social networks;Instagram;electronic marketing;consumer behaviour;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 54, 42 str.
ID: 11381598