master's thesis
Anastasia Stoliarova (Avtor), Mateja Kos Koklič (Mentor), Polona Domadenik (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;consumer behaviour;generation gap;purchase;decision making;trends;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Stoliarova]
UDK: 366
COBISS: 151277571 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Minimalizem kot nov način potrošnje med milenijci
Sekundarne ključne besede: trženje;vedenje potrošnikov;medgeneracijske razlike;nakup;odločanje;trendi;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 52, 45 str.
ID: 19549535
Priporočena dela:
, med premišljeno in kompulzivno potrošnjo