master's thesis
Nobuhiko Haraguchi (Avtor), Uroš Skulj (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

A comparison of marketing practices in social media of Slovenian and Japanese companies

Ključne besede

Slovenia;Japan;marketing;electronic marketing;business communication;social networks;industries;cases;case study;international comparisons;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Haraguchi, U. Skulj]
UDK: 339.138
COBISS: 25671654 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 261
Št. prenosov: 44
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Primerjava trženjskih praks na družbenih omrežjih slovenskih in japonskih podjetij
Sekundarne ključne besede: Slovenija;Japonska;trženje;elektronsko trženje;poslovno komuniciranje;družbena omrežja;panoge dejavnosti;primeri;case study;mednarodne primerjave;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 105, 13 str.
ID: 12255613