master's thesis

Povzetek

Adjusting hotel marketing communication to millennials

Ključne besede

turizem;mladina;počitnice;hotelirstvo;trženje;poslovno komuniciranje;družbena omrežja;internet;raziskave;analiza;tourism;youth;holidays;hotel industry;marketing;business communication;social networks;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Leščanec]
UDK: 338.48
COBISS: 25554918 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 489
Št. prenosov: 95
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: turizem;mladina;počitnice;hotelirstvo;trženje;poslovno komuniciranje;družbena omrežja;internet;raziskave;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 65, 7 str.))
ID: 11423620