magistrsko delo

Povzetek

Trženje turističnih destinacij s pomočjo mnenjskih vplivnežev

Ključne besede

turizem;trženje;poslovno komuniciranje;internet;družbena omrežja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Korbar]
UDK: 339.138
COBISS: 25323494 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 554
Št. prenosov: 83
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Influencer marketing of tourist destinations
Sekundarne ključne besede: tourism;marketing;business communication;internet;social networks;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 64, 21 str.
ID: 11405123