magistrsko delo
Petra Rusjan (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Uporaba družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja za trženje turistične destinacije

Ključne besede

turizem;turistična geografija;destinacija;trženje;družbena omrežja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [P. Rusjan]
UDK: 339.138
COBISS: 91772163 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 151
Št. prenosov: 20
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂuse of social networks and digital advertising for promoting a tourist destination
Sekundarne ključne besede: tourism;tourist geography;destination;marketing;social networks;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 68, 7 str.
ID: 14282373