magistrsko delo
Kaja Jablanovec (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor), Mateja Kos Koklič (Član komisije za zagovor), Vesna Žabkar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Poosebljanje turističnih destinacij v promocijskih videih v času pandemije COVID-19

Ključne besede

turizem;trženje;poslovno komuniciranje;oglaševanje;oglas;promocija;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Jablanovec]
UDK: 339.138
COBISS: 119319811 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 7
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Personification of tourist destinations in promotional videos during COVID-19 pandemic
Sekundarne ključne besede: tourism;marketing;business communication;advertising;advertisement;promotion;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 74, 22 str.
ID: 17340755