Povzetek

Prispevek predstavlja vključenost in udejanjanje identitetne vloge socialnozvrstnih različic slovenskega jezika pri pouku slovenščine na podlagi analize ciljev, vsebine in standardov znanja gimnazijskega učnega načrta, dvojezičnega gimnazijskega učnega načrta ter katalogov znanj za slovenščino v strokovnih srednjih šolah, v empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati študije primera in primerjalna analiza raziskave o rabi jezikov in njihovih različic med dijaki na dvojezični slovensko-madžarski gimnaziji in srednji strokovni šoli.

Ključne besede

slovenščina;socialne zvrsti jezika;učni načrti;gimnazije;dvojezični učni načrti;katalogi znanj;jezikovni stiki;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 811.163.6'27:37.016
COBISS: 40347651 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 266
Št. prenosov: 138
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The paper presents the inclusion and identity realisation role of social varieties of Slovene following the goals, content and standards of knowledge in the curricula and catalogues of knowledge of the school subject Slovene. The empirical part of the paper presents the results of a study and a comparative analysis of research among pupils at a bilingual Slovene-Hungarian grammar school and a vocational high school.
Sekundarne ključne besede: Slovene language;social language varieties;curricula;grammar schools;bilingual curiccula;language contacts;Slovenščina;Dijaki;Dvojezičnost;Madžarščina;Izobraževalni programi;Katalogi znanja;Jeziki v stiku;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 155-163
DOI: 10.4312/Obdobja.39.155-163
ID: 12506127