Povzetek

V prispevku poskušamo na primeru slovenščine kot drugega in tujega jezika opozoriti na dve možni smeri opazovanja ideološkega v praksi poučevanja jezikov. Prva smer vodi v opazovanje različnih jezikovnopoučevalnih praks, kakor se kažejo skozi učna gradiva, v katerih se jasno zrcalijo raznovrstne jezikoslovne teorije, teorije o učenju (jezika) in poučevanju. Druga smer vodik opazovanju vsebin istih gradiv, ki odražajo vsakokratnega duha časa.

Ključne besede

slovenščina;slovenščina kot drugi/tuji jezik;jezikoslovne teorije;metode poučevanja;jezikovna didaktika;ideologije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 811.163.6'243:371.3:316.75
COBISS: 49255010 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 235
Št. prenosov: 21
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: V prispevku poskuŽamo na primeru slovenŽŽine kot drugega in tujega jezika opozoriti na dve moŽni smeri opazovanja ideoloŽkega v praksi pouŽevanja jezikov. Prva smer vodi v opazovanje razliŽnih jezikovnopouŽevalnih praks, kakor se kaŽejo skozi uŽna gradiva, v katerih se jasno zrcalijo raznovrstne jezikoslovne teorije, teorije o uŽenju (jezika) in pouŽevanju. Druga smer vodik opazovanju vsebin istih gradiv, ki odraŽajo vsakokratnega duha Žasa.V prispevku poskuŽamo na primeru slovenŽŽine kot drugega in tujega jezika
Sekundarne ključne besede: Slovenian;Slovenian as foreign language;linguistic theories;teaching methods;language didactics;ideologies;
Strani: Str. 21-28
ID: 13052031
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, preteklost, sedanjost in prihodnost
, ni podatka o podnaslovu