Povzetek

Dorthe Staunæs, Katja Brøgger, and John Benedicto Krejsler (Eds.), Performative approaches to education reforms ...

Ključne besede

ocene in poročila;Performative approaches to education reforms;izobraževalna politika;šolske reforme;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: University of Ljubljana, Faculty of Education
UDK: 37.014(049.3)
COBISS: 68086275 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Št. ogledov: 1169
Št. prenosov: 186
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: ocene in poročila;Performative approaches to education reforms;izobraževalna politika;šolske reforme;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 251-256
Letnik: ǂVol. ǂ11
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: 2021
DOI: 10.26529/cepsj.1220
ID: 13156764
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ǂthe ǂconnection between international and Slovenian higher education policy discourse
, ǂthe ǂcase of Serbia in the first decade of the 21st century