diplomsko delo

Povzetek

V diplomskem delu smo implementirali razne algoritme za zaznavanjetrkov v igrah. Te smo preizkusili in izmerili kako hitro se izvajajo pod ra-znimi pogoji. Ugotovili smo, da je algoritem octree deloval večinoma najbo-lje. Algoritem uniformna mreža je primeren le, če ni problematično zasestiveliko delovnega pomnilnika in imamo enakomerno porazdeljene objekte poprostoru.

Ključne besede

algoritmi;zaznavanje trkov;primerjava;implementa-cija;računalniške igre;realno časovno;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Korda Mlakar]
UDK: 004.96:004.42(043.2)
COBISS: 95966467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 233
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Collision detection algorithms in computer games
Sekundarni povzetek: In the thesis, we implemented varius algorithms for collision detectionin games. We tested and benchmarked how fast they executed under differentconditions. We found that the algorithm octree generally worked the best. Analgorithm uniform grid is appropriate only when it is no problem in allocatinga lot of memory and when object are positioned uniformly across the space.
Sekundarne ključne besede: algorithm;collision detection;comparison;implementation;computer games;real time;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: III, 28 f.
ID: 13272536