magistrsko delo
Patricija Kocbek (Avtor), Vlasta Hus (Mentor), Polona Jančič (Komentor)

Povzetek

V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej preučili predmet spoznavanje okolja in cilje predmeta, nato smo se osredotočili na izkustveno učenje ter poučevanje izven učilnice. Na kratko smo predstavili kraj Cerkvenjak, za katerega smo predlagali dejavnosti, in poiskali cilje učnega načrta predmeta spoznavanje okolja za učence tretjega razreda, ki bi jih lahko realizirali. Prav tako smo pregledali delovne zvezke izbranih založb z vidika, kako pogosto je predlagano poučevanje izven učilnice, oz. so predlagane dejavnosti z omenjeno izvedbo. Ugotovili smo, da delovni zvezek založbe Rokus Klett vključuje največ nalog, ki jih lahko izvedemo izven učilnice, sledi založba Mladinska knjiga, ki jih vsebuje nekaj manj kot založba Rokus Klett. Pri delovnem zvezku založbe DZS pa smo našli najmanj nalog, ki bi jih lahko izvedli zunaj učilnice. V praktičnem delu smo načrtovali primere dejavnosti izven učilnice za posamezne tematske sklope v 3. razredu osnovne šole pri predmetu spoznavanje okolja v Občini Cerkvenjak. Podrobneje smo prikazali primere dejavnosti na dveh lokacijah pouka izven učilnice. Izbrali smo Muzejsko zbirko Feliksa Rajha in Domačijo Firbas.

Ključne besede

magistrska dela;spoznavanje okolja;izkustveno učenje;pouk izven učilnice;dejavnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [P. Kocbek]
UDK: 37.091.3:502.1(497.4Cerkvenjak)(043.2)
COBISS: 88419843 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 742
Št. prenosov: 123
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Activitiy outside the classroom in the subject environmental studies in the municipality of Cerkvenjak
Sekundarni povzetek: In the theoretical part of the master's thesis we first studied the school subject Nature study and the goals of the subject, further on we focused on the empirical study and teaching outside the classroom. We introduced the town of Crekvenjak in short and suggested activities for it, then searched for the goals of the school curriculum for the school subject Nature study for the students of the third grade which could be realized. We also reviewed workbooks of the selected publishers from the view point of frequency of suggestions for the teaching outside the classroom or suggestions for activities with the mentioned execution, respectively. We established that the workbook of Rokus Klett included the most tasks which could be carried out outside the classroom, the publisher Mladinska knjiga, which included a little fewer tasks than Rokus Klett, followed. We found the fewest number of tasks which could be performed outside the classroom in the workbook of the publisher DZS. In the practical part, we planned the examples of outdoor activities for individual topics in the 3rd grade of elementary school in the subject Nature study in the municipality Crekvenjak. We presented in details the examples of outdoor activities in two locations. We chose the Museum collection of Feliks Rajh and Homestead Firbas.
Sekundarne ključne besede: master theses;Nature study;empirical study;outdoor lessons;activities;Pouk;Okoljska vzgoja;Učenci;Cerkvenjak (Slovenija ; občina);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 129 str.))
ID: 13429696