magistrsko delo
Jan Kunc (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Razvitost načrtovanja strateškega trženja v slovenskih podjetjih

Ključne besede

trženje;strategija trženja;planiranje;trendi;raziskave;analiza;primeri;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Kunc]
UDK: 339.138
COBISS: 80543747 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 154
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂdevelopment of strategic marketing planning at Slovenian companies
Sekundarne ključne besede: marketing;marketing strategy;planning;trends;research;analysis;cases;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 70, 13 str.
ID: 13594758