magistrsko delo

Povzetek

Izdelava nelinearnega optimizacijskega modela medijskega načrtovanja oglaševanja za majhno podjetje

Ključne besede

majhna podjetja;trženje;strategija trženja;planiranje;mediji;oglaševanje;elektronsko trženje;modeli;razvoj;optimizacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Juretič]
UDK: 004.7
COBISS: 16899331 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 259
Št. prenosov: 25
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂdevelopment of non-linear optimization model for media planning in advertising for a small firm
Sekundarne ključne besede: small enterprises;marketing;marketing strategy;planning;media;advertising;electronic marketing;models;development;optimization;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 56, 9 str.
ID: 12255466