ǂthe ǂcase of authentic beauty concept brand
Tjaša Zver Siječić (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor), Maja Makovec Brenčič (Član komisije za zagovor), Barbara Culiberg (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;marketing strategy;electronic marketing;advertising;consumer behaviour;brands;social networks;case study;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Zver Siječić]
UDK: 339.138
COBISS: 181788163 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 8
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Razvoj 360-stopinjske digitalne trženjske strategije in njenih ključnih stičnih točk: primer blagovne znamke Authentic Beauty Concept
Sekundarne ključne besede: trženje;strategija trženja;elektronsko trženje;oglaševanje;vedenje potrošnikov;blagovne znamke;družbena omrežja;študija primera;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: VI, 103, 14 str.
ID: 22994068