magistrsko delo
Maruša Flerin (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Uspešnost pasičnega oglaševanja

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;informacijska tehnologija;Internet;oglas;blagovne znamke;efektivnost;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Flerin]
UDK: 659.1
COBISS: 20914918 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 670
Št. prenosov: 136
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂeffectiveness of banner advertising
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;information technology;Internet;advertisement;trademarks;efficiency;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 68, 11 str.
ID: 1453846