magistrska naloga
Laura Menard (Avtor), Jerneja Denac (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo želeli raziskati pogostost uporabe glasbenih didaktičnih iger (GDI) v vseh triadah osnovnih šol po Sloveniji. Zanimalo nas je, kaj vse vpliva na pogostost uporabe GDI pri pouku glasbene umetnosti, katere so najpogostejše ovire in izzivi pri načrtovanju in izvajanju le-teh in katerim ciljem učitelji sledijo z izvajanjem GDI. Ugotovili smo, da se učitelji največkrat ne počutijo dovolj kompetentni za izvajanje GDI, da GDI v času pouka glasbene umetnosti uporabljajo pogosto, kot vir literature največkrat uporabijo učbenike za glasbeno umetnost in pri načrtovanju GDI najpogosteje sledijo razvoju ritmičnega in melodičnega posluha.

Ključne besede

magistrska dela;glasbene didaktične igre;glasbena umetnost;načrtovanje učnega procesa;učitelji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Menard]
UDK: 37.091.3:78(043.2)
COBISS: 121407235 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Using didactic music games in music class in primary school
Sekundarni povzetek: In this master's thesis we sought to analyse how often teachers use music didactic games (MDG) in all triads of primary schools across Slovenia. We wanted to know what factors influence the adoption of MDG in music classes, what the most common implementation and planning challenges are, and what goals teachers set for themselves during implementation. It has been found that although teachers frequently do not feel competent enough to incorporate MDG into their lessons, they still use them often, they mostly use music textbooks as a source of literature and they concentrate on the development of rhytmic and melodic listening tasks when planning lessons that involve MDG.
Sekundarne ključne besede: master theses;music didactic games;music;planning learning process;Glasbena vzgoja in izobraževanje;Didaktične igre;Učne priprave;Osnovne šole;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za glasbo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 66 str.))
ID: 15558277