diplomsko delo
Miha Marinko (Avtor), Narvika Bovcon (Mentor), Blaž Meden (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi je opisano proceduralno generiranje v računalniški grafiki. Predstavljeno je orodje za 3D računalniško grafiko Blender, s katerim smo ustvarili generator zapuščenega mesta. Natančno je predstavljena implementacija proceduralnega generatorja, ki vključuje generiranje terena, cestnega omrežja stavb, rastlin in drugih predmetov v mestu. Opisani so 3D modeli in materiali, ki pomagajo generatorju do končnih vizualnih rezultatov.

Ključne besede

proceduralno generiranje;blender;3D računalniška grafika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Marinko]
UDK: 004.92(043.2)
COBISS: 120592643 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 32
Št. prenosov: 9
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Procedural generation of an abandoned city
Sekundarni povzetek: The diploma thesis talks about procedural generation in computer graphics. It describes 3D computer graphics tool Blender, used in creation of generator of abandoned city. Accurately described is the implementation of procedural generator, which includes generation of terrain, road networks, plants and other city objects. Described are 3D models and materials, which help generator achive the final visual results.
Sekundarne ključne besede: procedural generation;Blender;3D computer graphics;computer science;diploma;Računalniška grafika;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 82 str.
ID: 16354545