Réka Lugossy (Avtor)

Povzetek

Constructing meaning in interaction through picture books

Ključne besede

tuji jeziki;zgodnje učenje;pogovor;pismenost;slikanice;učne metode;metodika;Madžarska;raziskave;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.091.3:81
COBISS: 9476681 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 852
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Konstruiranje pomena pri interakciji s slikanicami
Sekundarne ključne besede: tuji jeziki;zgodnje učenje;pogovor;pismenost;slikanice;učne metode;metodika;Madžarska;raziskave;language teaching;teaching aid;interaction;jezikovni pouk;učni pripomočki;interakcija;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 97-117
Letnik: ǂVol. ǂ2
Zvezek: ǂno. ǂ3
Čas izdaje: 2012
ID: 1726770