ǂa ǂresource?
Martha Lea (Avtor)

Povzetek

Cooperation between migrant parents and teachers in school

Ključne besede

multikulturne šole;migranti;starši;učitelji;sodelovanje;medosebna komunikacija;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.018
COBISS: 9201225 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 790
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Sodelovanje med starši migranti in učitelji
Sekundarne ključne besede: multikulturne šole;migranti;starši;učitelji;sodelovanje;medosebna komunikacija;parent-teacher relation;foreign pupil;cultural pluralism;odnos med starši in učiteljem;tuji učenec;kulturni pluralizem;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 105-124
Letnik: ǂVol. ǂ2
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2012
ID: 1727318
Priporočena dela:
, ǂthe ǂteacher as expert, the parent as advocate and the pupil as self-advocate
, (primerjava med Slovenijo in Italijo)