ǂthe ǂteacher as expert, the parent as advocate and the pupil as self-advocate
Gillian Inglis (Avtor)

Povzetek

Reconstructing parents' meetings in primary schools

Ključne besede

rodilteljski sestanki;učitelji;starši;sodelovanje;medosebna komunikacija;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.018
COBISS: 9200969 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 807
Št. prenosov: 196
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Prenova sestankov s starši v osnovni šoli - učitelj kot strokovnjak, starši kot zagovorniki in učenec kot samozagovornik
Sekundarne ključne besede: rodilteljski sestanki;učitelji;starši;sodelovanje;medosebna komunikacija;osnovne šole;parent-teacher relation;meeting;primary school;odnos med starši in učiteljem;srečanje;osnovna šola;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 83-103
Letnik: ǂVol. ǂ2
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2012
ID: 1726858
Priporočena dela:
, ǂthe ǂteacher as expert, the parent as advocate and the pupil as self-advocate