Franc Cankar (Avtor), Tomi Deutsch (Avtor), Sonja Sentočnik (Avtor)

Povzetek

Approaches to building teacher-parent cooperation

Ključne besede

šolstvo;učitelji;starši;sodelovanje;medosebna komunikacija;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.018
COBISS: 9200457 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 1288
Št. prenosov: 200
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Pristopi k oblikovanju sodelovanja med učitelji in starši
Sekundarne ključne besede: parent-teacher relation;communication;primary school;odnos med starši in učiteljem;komunikacija;osnovna šola;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 35-55
Letnik: ǂVol. ǂ2
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2012
ID: 1727700