premik k spletnim nakupom
Lucija Rupar (Avtor), Maja Makovec Brenčič (Mentor), Katja Zajc Kejžar (Član komisije za zagovor), Tamara Pavasović Trošt (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Vpliv pandemije COVID-19 na nakupne navade porabnikov : premik k spletnim nakupom

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;spletna trgovina;spremembe;pandemija;Covid-19;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [L. Rupar]
UDK: 366
COBISS: 126812419 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 7
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of COVID-19 pandemic on consumer behavior: a shift towards online shopping
Sekundarne ključne besede: mrketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;online shopping;changes;pandemic;Covid-19;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 75, 40 str.
ID: 17340910