Povzetek

Evalvacija učinkov akcijskega raziskovanja učiteljev v projektu Kako postati učeča se šola

Ključne besede

spremembe;gimnazije;projekti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Združenje za socialno pedagogiko
UDK: 37.001.891
COBISS: 7269193 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1408-2942
Matična publikacija: Socialna pedagogika
Št. ogledov: 637
Št. prenosov: 115
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Evalvation of effects of teachers' action research in the project "How to Become the Learning School"
Sekundarne ključne besede: action research;career development;evaluation;akcijsko raziskovanje;poklicni razvoj;evalvacija;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 407-428
Letnik: ǂLetn. ǂ11
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: november 2007
ID: 1739224