Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2007 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Združenje za socialno pedagogiko |
UDK: | 37.001.891 |
COBISS: | 7269193 |
ISSN: | 1408-2942 |
Matična publikacija: | Socialna pedagogika |
Št. ogledov: | 637 |
Št. prenosov: | 115 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Evalvation of effects of teachers' action research in the project "How to Become the Learning School" |
Sekundarne ključne besede: | action research;career development;evaluation;akcijsko raziskovanje;poklicni razvoj;evalvacija; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 407-428 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ11 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ4 |
Čas izdaje: | november 2007 |
ID: | 1739224 |