Milena Ivanuš-Grmek (Avtor), Vlasta Hus (Avtor)

Povzetek

V prispevku prikazujemo rezultate raziskave, ki smo jo opravili spomladi leta 2005 na vzorcu učiteljev prvega triletja devetletke. Zanimalo nas je, katere didaktične strategije uporabljajo učitelji pri pouku predmeta spoznavanje okolja, kako pogosto jih uporabljajo in ali so statistično značilne razlike med učitelji v pogostosti rabe posameznih didaktičnih strategij glede na čas vstopa šole v izvajanje devetletke. Rezultati raziskovalnega dela nas opozarjajo, da učitelji pri pouku tega predmeta uporabljajo različne didaktične strategije, pogostost rabe posameznih didaktičnih strategij pa večinoma ni odvisna od časa vstopa šole v izvajanje devetletke.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;osnovna šola;razredni pouk;spoznavanje okolja;devetletka;didaktične strategije;odprti pouk;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 37.091.3:908
COBISS: 14727944 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 1727
Št. prenosov: 190
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Open classes in environmental education
Sekundarni povzetek: The article presents the results of research conducted in spring 2005 on a sample of teachers in the first three years of the nine-year primary school. We wanted to know which didactic strategies teachers use in their classes on environmental education, how frequently they use them and whether there are statistically significant differences between teachers in the frequency of using individual didactic strategies with regard to the time of the school's introduction of the nine-year programme. The results of the research work indicate that in these classes teachers use different didactic strategies, and the frequency of using individual didactic strategies mostly does not depend on the time of the school's introduction of the nine-year programme.
Sekundarne ključne besede: primary education;nine-year programme;early learning;environmental education;didactic strategies;open classes;Osnovnošolsko izobraževanje;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Okolje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 68-83
Letnik: ǂLetn. ǂ57
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: 2006
ID: 1739837