| Jezik: | Slovenski jezik | 
|---|---|
| Leto izida: | 1999 | 
| Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek | 
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta | 
| Založnik: | Društvo psihologov Slovenije | 
| UDK: | 159.922.7 | 
| COBISS: | 
                
                    3525193
                     
                
             | 
        
| ISSN: | 1318-1874 | 
| Matična publikacija: | Psihološka obzorja | 
| Št. ogledov: | 966 | 
| Št. prenosov: | 155 | 
| Ocena: | 0 (0 glasov) | 
| Metapodatki: | 
                 | 
        
| Sekundarni jezik: | Angleški jezik | 
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Enhancement of pupils' self-concept in the first years of schooling | 
| Sekundarne ključne besede: | academic self-concept;teacher education;enhancing pupil's self-concept;elementary-school students;Slovenia;self-concept;pupil;teacher role;pojmovanje samega sebe;učenec;vloga učitelja; | 
| URN: | URN:NBN:SI | 
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano | 
| Strani: | str. 17-25 | 
| Letnik: | ǂLetn. ǂ8 | 
| Zvezek: | ǂšt. ǂ4 | 
| Čas izdaje: | dec. 1999 | 
| ID: | 1751365 |