Povzetek

Učna samopodoba je ena izmed pomembnih posredujočih spremenljivk v procesu vzajemnega spodbujanja osebnostnega in učenega razvoja učencev. Njeno primarno oblikovanje sega v najrzgodnejše obdobje in je pogojeno z raznovrstnimi zunanjimi in notranjimi dejavniki. Med njimi še posebej izstopajo otrokove razlage lastnih učnih izkušenj, na ketere imajo učitelji v vlogi "učenčeve pomembne druge osebe" še posebno močan vpliv. Vendar pa analize kažejo, da v praksi to svojo vlogo učitelji udejajnjajo bolj na podlagi intuitivnih in zdravo razumskih načel, kakor na podlagi ustreznega strokovnega pristopa. Zato je v prispevku osrednja pozornost namenjena predstavitvi preseganja tovrstne vrzeli med teorijo in prakso z vidika ciljev prenove slovenske osnovne šole.

Ključne besede

učna samopodoba;izobraževanje učiteljev;učenci;osnovna šola;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Društvo psihologov Slovenije
UDK: 159.922.7
COBISS: 3525193 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-1874
Matična publikacija: Psihološka obzorja
Št. ogledov: 966
Št. prenosov: 155
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Enhancement of pupils' self-concept in the first years of schooling
Sekundarne ključne besede: academic self-concept;teacher education;enhancing pupil's self-concept;elementary-school students;Slovenia;self-concept;pupil;teacher role;pojmovanje samega sebe;učenec;vloga učitelja;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 17-25
Letnik: ǂLetn. ǂ8
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: dec. 1999
ID: 1751365