| Jezik: | Slovenski jezik |
|---|---|
| Leto izida: | 1999 |
| Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek |
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
| UDK: | 159.922.7 |
| COBISS: |
3525193
|
| ISSN: | 1318-1874 |
| Matična publikacija: | Psihološka obzorja |
| Št. ogledov: | 966 |
| Št. prenosov: | 155 |
| Ocena: | 0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
| Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Enhancement of pupils' self-concept in the first years of schooling |
| Sekundarne ključne besede: | academic self-concept;teacher education;enhancing pupil's self-concept;elementary-school students;Slovenia;self-concept;pupil;teacher role;pojmovanje samega sebe;učenec;vloga učitelja; |
| URN: | URN:NBN:SI |
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
| Strani: | str. 17-25 |
| Letnik: | ǂLetn. ǂ8 |
| Zvezek: | ǂšt. ǂ4 |
| Čas izdaje: | dec. 1999 |
| ID: | 1751365 |