Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 1999 |
Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
UDK: | 159.922.7 |
COBISS: | 3525193 |
ISSN: | 1318-1874 |
Matična publikacija: | Psihološka obzorja |
Št. ogledov: | 966 |
Št. prenosov: | 155 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Enhancement of pupils' self-concept in the first years of schooling |
Sekundarne ključne besede: | academic self-concept;teacher education;enhancing pupil's self-concept;elementary-school students;Slovenia;self-concept;pupil;teacher role;pojmovanje samega sebe;učenec;vloga učitelja; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 17-25 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ8 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ4 |
Čas izdaje: | dec. 1999 |
ID: | 1751365 |