diplomsko delo
Povzetek
Slovenija in Španija sta članici Evropske unije. Kljub temu se med njima v izobraževalnem sistemu pojavljajo razlike. Prav te razlike in tudi podobnosti podrobneje predstavljamo in opisujemo v diplomskem delu. Delo je razdeljeno na dva dela: teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je na kratko predstavljena Slovenija z osnovnimi podatki, predstavljeno je šolstvo v Sloveniji, zgodovina šolstva in šolski sistem. Podrobneje predstavljamo učni predmet prvega triletja Spoznavanje okolja in nacionalni učni načrt za Spoznavanje okolja (1998). V nadaljevanju je opisana Španija z osnovnimi podatki, šolstvo v Španiji, zgodovina šolstva v Španiji, njegova reforma in celoten šolski sistem. Podrobneje smo predstavili učni predmet Spoznavanje narave, družbe in kulture za prvo triletje in učni načrt za Spoznavanje narave, družbe in kulture (2007/2008), predstavili splošne cilje in tematske sklope ter jih primerjali s tematskimi sklopi in cilji nacionalnega učnega načrta za Spoznavanje okolja (1998). Praktični del diplomskega dela se dotakne primerjalne analize učnih ciljev po tematskih sklopih nacionalnega učnega načrta za učni predmet Spoznavanje okolja v Sloveniji (1998) in učnega načrta za predmet Spoznavanje narave, družbe in kulture v Španiji (2007/2008). Opisana je izpeljava in evalvacija učne ure, ki vsebuje tudi organizacijske zapise izvedbe posameznih učnih etap, izvedene na osnovni šoli SEK-El Castillo International School v Madridu pri predmetu Spoznavanje narave, družbe in kulture v 3. razredu.
Ključne besede
razredni pouk;pouk;spoznavanje okolja;Slovenija;spoznavanje narave;spoznavanje družbe;kultura;Španija;šolski sistemi;učni načrt;diplomska dela;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2009 |
| Izvor: |
Maribor |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
| Založnik: |
[A. Žižek] |
| UDK: |
37(043.2) |
| COBISS: |
17152264
|
| Št. ogledov: |
4535 |
| Št. prenosov: |
722 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
COMPARATIVE ANALYSIS OF TEACHING TWO SUBJECTS: ENVIRONMENT IN SLOVENIA AND ENVIRONMENT, SOCIETY AND CULTURE IN SPAIN |
| Sekundarni povzetek: |
Slovenia and Spain are members of the European Union. Despite both being EU countries their educational systems differ in many ways. My thesis introduces and describes these differences as well as similarities. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes short presentations of Slovenia, Slovene education, its history and school system. The school subject Environment Education of the first triad of primary school and the 1998 national education plan for this subject are presented into more detail. Thesis continues with descriptions of Spain, Spanish education, its history, reform and their entire school system. School subject Nature, Society and Culture of the first triad of primary school and its 2007/2008 national education plan are presented more thoroughly as well as the subject's main goals and topics. Furthermore, the Slovene and the Spanish school subject are compared. The practical part of the thesis continues with the comparison of both the Slovene and the Spanish subject topics and presents the comparative analysis of subjects' goals. The thesis ends with a presentation of a combined lesson plan. In this lesson plan Spanish lesson organisation and methods used in the third grade of primary school SEK - El Castillo International School in Madrid are incorporated in Slovene lesson preparation. Lesson plan evaluation is also presented. |
| Sekundarne ključne besede: |
Slovenia;Spain;Slovene school system;Spanish school system;education plan;environment education; |
| URN: |
URN:SI:UM: |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
| Strani: |
104 f., [27] f. pril. |
| Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk; |
| ID: |
18047 |