Alenka Žbogar (Avtor)

Povzetek

Sodobne družbene okoliščine narekujejo iskanje bistvenega v poplavi informacij ter spodobnost praktičnega opomenjanja pridobljenega znanja. Če so bili tradicionalni učni načrti usmerjeni zlasti v razvijanje enega predmeta, pa sodobni terjajo medpredmetno in medpodročno povezovanje. Prikazane bodo možnosti medpredmetnega povezovanja pri pouku književnosti (s poudarkom na razvijanju kulturne identitete ob problemsko-ustvarjalnem pouku).

Ključne besede

slovenska književnost;književna didaktika;problemsko-ustvarjalni pouk;medpredmetno povezovanje;kulturna identiteta;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 821.163.6:37.091.3
COBISS: 47699810 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Contemporary social circumstances require a search for significance in the flood of information and the ability to give practical meaning to acquired knowledge. If traditional curricula aimed to develop just one subject, contemporary curricula require interdisciplinary and cross-curricula approaches and integration. Possibilities for interdisciplinary curricula in the literature classroom will be shown (with an emphasis on developing cultural identity and a problem-based approach to literature).
Sekundarne ključne besede: Slovene literatue;didactics;problem based literature class;cultural identity;interdisciplinary curriculum;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 571-576
ID: 19970005
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, pesniška, pripovedna in dramska besedila
, (u interpretativno-analitičkom sustavu nastave slovenske novije proze)